לפרטים והזמנות התקשרו:  1-700-703-503

בתי מאפה בשהם – פשוט להתחיל את היום עם כריך בריאות

בבתי הקפה בשהם תוכלו אמנם ליהנות מבילוי בחיק חבריכם ומשפחתכם, בילוי המוני ברחוב הראשי או בקניון. ומה צפוי לכם בבתי המאפה? בתי מאפה בשהם יקחו אתכם אל מחוזות חדשים של הנאה. הם מציעים הגשת מזון באווירה כפרית ואותנטית שתזכיר לכם את שהם של עשרות שנים אחורה.

כריך בריאות בבית מאפה – הדרך המושלמת להתחלת היום

כשאתם פותחים את היום שלכם עם כריך בריאות המבוסס על סלטים וביצים בבית מאפה בשהם – אתם יכולים להיות בטוחים שעשיתם את הדבר הנכון, והבטחתם לעצמכם הרגשה מרעננת שתישאר לכל אורך היום. ניתן לפנק את עצמכם גם במבחר משקאות חמים במקביל: קפה, שוקו חם, תה, תה עם חלב, ועוד.

ארגון אירועים באמצעות בית מאפה בשהם

בתי מאפה בשהם מייצרים כריך בריאות במנות המוניות לקייטנות ואירועי בוטיק. ניתן להיעזר בכך להקמת אירוע, אשר במקום קייטרינג יקר, מאכל בוטיק של בית מאפה יהיה הדומיננטי. בדרך זו אתם גם חוסכים, גם שומרים על הבריאות וגם מבטיחים לעצמכם תחושת רעננות תמידית לכל אורך שהותכם באירוע.

התאמה מושלמת לציבור הדתי והחרדי

בתי מאפה בשהם יהיו בדרך כלל כשרים, ולרוב בהשגחת הבד"צ. כשרות מהדרין בהשגחת בד"צ חתם סופר פתח תקווה, למשל, מאד מקובלת בקרב המזללות הכשרות של ישוב זה. בדרך זו, אתם מבטיחים לעצמכם הקמת אירועים בטוחה, מבלי שתיתקלו בדרישות מפתיעות מחבריכם לציבורים אלו. הבטחה שלנו – איכות המאכלים מומלצת מאד ולכן כולם מרוצים: גם מי שבא לאכול ללא תנאי וגם מי ששומר כשרות.

מגוון רחב של שילובי תפריטים

ניתן לשלב תפריט מלוחים עם מתוקים ולבצע זאת בשלל סגנונות: תפריט בסגנון ערבי עם ממולאים וסמבוסק, תפריט איטלקי משולב פיצה ומאכלי רוטב עגבניות נוספים, ועוד. לצדם ניתן לשלב סלטים ומנות פתיחה על פי התאמה אישית, ולסיחים בקינוחים שמצאו חן בעיניכם. הם יוצגו לכם במגוון רחב מאד, החל מעוגות שיש עגולות ועד למאפי מרנג קשיחים, החל מעוגות קרם רטובות ועד לעוגות טורט יבשות המבוססות על בצק ושמרים. בואו למצוא את סט המאכלים המושלם עבורכם לכל אירוע בשהם ובסביבתה וליהנות מאיכות חסרת פשרות!

עשוי לעניין אתכם גם: בית מאפה איכותי בראשון לציון

נגישות