לפרטים והזמנות התקשרו:  1-700-703-503

מגשי אירוח – הפתרון האידיאלי לאלו שאוהבים לארח

אם האירוע שלכם בבית, וחשבתם להזמין קייטרינג, אתם יכולים לחסוך המון כסף ולהביא מאכלים באותה רמה ובאותה איכות: פשוט פנו אל בית המאפה הקרוב אל מקום מגוריכם והתעניינו בשירות מגשי אירוח לבית. בשירות זה נערכים העובדים של בית המאפה לארוז מזון לאירועי בית קטנים ובינוניים. הם ישתמשו במגשי אירוח בגודל קטן עד בינוני וימלאו אותם במיטב המאכלים שמציע המקום.

התכונות המרכזיות של מגשי אירוח מטעמם של בתי מאפה

  • הם חלביים בלבד – מדובר במאכלים כשרים חלבי.
  • הכשרות מגובה בתעודת כשרות – התעודה היא מהדרין בהשגחת בד"צ חתם סופר פתח תקווה.
  • צפויים מאכלים מגוונים מכל הסוגים – מלוחים, פיקנטיים ומתוקים. תצטרכו לסדר אותם ברצף הגיוני.
  • מתאים לכל מי שלא צורך בשר באירוע – במקום לחפש קייטרינג חלבי, הביאו לביתכם מאכלי בוטיק.

תכונות אלה הניעו יזמי אירועים רבים להזמין מגשי אירוח לבית כאשר הם מתכננים אותו ב- ד' אמותיהם. בכך, הם מגשימים לעצמם אסופת מאכלים טעימה שתשרת אותם ואת הסועדים לכל אורך האירוע.

התאמת התפריטים לאירועים נעשית ביסודיות ובמסירות על ידי עובדיו של בית המאפה

הם יסייעו לכם לבחור מגשי אירוח לבית באופן שיתאים לנישה של האירוע. כל מגש אירוח שיצא מבית המאפה יכיל סוגים שונים של מאכלים, בעל רקע שונה, ואסופת טעמים מגוונת. לכן, חשוב מאד לבצע את ההתאמות, להגיע מוכנים ולדעת בדיוק מה להזמין על מנת שהאירוע יתפקד. לא בטוחים? ניתן להפנות אל בתי המאפה שאלות בהקשר לבחירת המוצרים.

כינון האירוע עם מאכלי בית המאפה

אין מלצרים או אנשי הגשה, אבל ניתן, באמצעות ארגון נכון, חלוקה לצלחות ומגשים – לממש עבור הסועדים שירות קייטרינג עצמאי שלכם שאינו נופל מכך. בנוסף לאירועי בית חגיגיים, ניתן להשתמש במגשי האירוח בשביל להקים אירועים אחרים, כמו למשל מחנות קיץ וקייטנות. באירועים אלו, ניתן לארגן מגש אירוח המבוסס על כריכי בריאות, בשילוב משקאות קרים תוססים או שוקו.

עלויות

העלויות נקבעות בחלק מהמוצרים על פי משקל ובחלקם על פי כמות. ניתן לקרוא בתפריט על שיטות התמחור ולחשב לפני שבאים להזמין. מומלץ להתייעץ עם מומחי בית מאפה בטרם ביצוע ההזמנה במלואה.

נגישות