לפרטים והזמנות התקשרו:  1-700-703-503

בתי מאפה בגן יבנה – מביאים את האיכות לדרום

כשבוחרים בתי מאפה בגן יבנה, מומלץ לשים לב לכל האפשרויות העומדות בפניכם: גם מאכלי בוטיק ערבים לחייך, גם כשרות מהדרין בהשגחת בד"צ וגם יצירת תפריטים מקוריים המשמשים גם באירועי היוקרה. שילוב זה מקנה לכם בילוי מוצלח ומובטח.

מאכלי בוטיק טעימים

מאכלים מלוחים ומתוקים, מבוססי שמרים ואייטמים ללא גלוטן. מגוון רחב זה מאפשר לכם ליהנות מתפריט בלתי נדלה של מאכלים טעימים. בנוסף לכך, בית מאפה בגן יבנה מעמיד לרשותכם מגוון רחב של משקאות קפה בגדלים שונים, העשויים על פי טעמכם האישי.

כשרות מותאמת לרוב הציבור השומר

תעודת כשרות מהדרין בהשגחת בד"צ חתם סופר פתח תקווה היא כזו שעליה מסתמכים חלקים נרחבים מאד בציבור. כאשר אין מהדרין ואין בד"צ, תוהה ציבור הבליינים מהו טיבה של הכשרות, ולרוב הוא לא יהיה מרוצה (למעט מקרים בהם הכשרות הפרטית מחמירה יותר מבד"צ, כמו למשל לנדאו). בתי מאפה בגן יבנה שזו סוג הכשרות שלהם מאפשרים לכם להזמין ציבור רחב מאד של חרדים, דתיים ושומרי מסורת שייהנו ממזון כשר וגם טעים.

רכישת מזון על פי משקל או במחיר קמעונאי ליחידה

בדרך כלל, מדובר על בתי מאפה המוכרים מגשי אירוח על פי משקל. יחד עם זאת, בפריטים מסוימים נהוג למכור לפי יחידה, למשל אם קונים X עוגות שלמות או Y חבילות ספציפיות של עוגיות. בכל מקרה אחר, בו דוגם הצרכן מאכלים ישירות מהמדף, הוא ישלם בהתאם למשקל.

הכנת מזון מקורית המאפשרת לכם להגיע רחוק מאד עם הפריטים

פריטי מזון של בתי מאפה בדרום בדרך כלל יוצאים מגדר הרגיל, אבל כשמדובר על בתי מאפה בגן יבנה, אתם יכולים להיות בטוח שהגעתם ל- TOP, ובאפשרותכם להזמין מגשי אירוח גם לאירועי יוקרה, והם ייראו מצוין ויהיו טעימים בצורה יוצאת דופן. לכן, אם יש לכם אירוע ואתם סבורים כי הוא צריך דחיפה נוספת, יחד עם הקייטרינג, מאד מומלץ שתזמינו שירות מטעם בתי מאפה בדרום, ובפרט בית מאפה בגן יבנה המגיש מאכלי בוטיק בלתי נשכחים. בדרך זו, אתם מבטיחים אירוע חסכוני וגם מענג מבחינת התהוותו. ביסוס אירוע מתוכנן על מגשי אירוח של מאפייה הוא אחת החוויות המדהימות שיקרו לכם.

נגישות