לפרטים והזמנות התקשרו:  1-700-703-503

בתי מאפה במודיעין – ליהנות מלחמים טריים בכל בוקר

מעוניינים לבקר בבית מאפה שמגיש מאכלים איכותיים ומושקעים? בואו לשבת בבתי מאפה! בית מאפה במודיעין מספק לקהל הסועדים את מה שהם מצפים מבילוי איכותי: אוכל טעים וטרי מדי בוקר: לחמניות רכות וטריות שיוצאות כשהן חמות מהתנור, פרוסות לחם או לחמים שלמים/חצי להכנת כריכים וסמבוסק, וישנם גם מאכלי ירק מתובלים מכל הסגנונות: פיצות עם עגבניות טריות וסלטים FRESH.

יש ארוחות בוקר ויש ארוחה בלתי נשכחת בבית מאפה

בית מאפה במודיעין מספק לכם לחמים ולחמניות טריים וטריות, עם מבחר עשיר של סלטים למריחה והוספה. גם בקינוחים ישנו היצע עשיר של עוגות וטופינים. כל תכולת המזון מגיעה כשהיא טרייה לחלוטין, פועל יוצא של שימור נכון וחימום מדוד בתנורים השונים. כמו כן, ניתן לאחסן כאן תכולת מזון לטווח ארוך לקראת שיווקה לאירועים שונים.

מרכז לקניית מאפים וסעודה סביב השולחן

מאפיה במודיעין מאפשרת בדרך כלל רק קנייה לשם משלוח. לעומת זאת, בית מאפה במודיעין מאפשר לכם לקבל את מה שאתם מזמינים לשולחן ישיבה מדוגם, וליהנות מחוויה כמו במסעדה במחירים הרבה יותר ידידותיים. 

איכות המאכלים מהווה מתחרה הוגנת לזו של מסעדות חלביות ברמות שונות. ניתן למצוא כאן כריכים עם מיונז וסלטים, כריכי ביצים, סלטים, פיצות, טופינים ועוגות מסוגים שונים.

בית מאפה לאירועים

אם חשבתם שבית המאפה עוצר בבילוי העצמי או במשלוח לבית, טעות בידכם. מאכליו משמשים גם במיטב האירועים במודיעין. זוגות מתחתנים וזוגות הורים שחוגגים לילדיהם פשוט מוותרים על הצורך בקייטרינג ומביאים בעצמם מאכלי בוטיק של בית מאפה במודיעין. ברוח זו קמו בתי קפה במודיעין מטעמן של חברות שונות, והן מציעות תחרות חסרת פשרות ועל כן איכות שלא תסולא בפז.

ארגון ארוחות בסגנונות שונים – הכל מגיע טרי ורענן!

ניתן לארגן ארוחות בסגנון בלקני על בסיס גבינות מלוחות או איטלקי על בסיס סמבוסק רסק עגבניות ופיצות. ניתן לשלב ארוחות של דברי מתיקה בסגנונות אירופיים ואמריקאים שונים. בתי מאפה במודיעין מציעים לכם מבחר עשיר של מאכלי בוטיק שיעשו לכם את האירוע, הבילוי העצמי או המשלוח הביתי, אז למה אתם מחכים? זקוקים לפתרון מזון איכותי וטעים? פנו אל בית מאפה במודיעין!

באתר תוכלו למצוא מידע נוסף אודות: בתי מאפה בשהם

נגישות