לפרטים והזמנות התקשרו:  1-700-703-503

זכיינות בתי מאפה – להצטרף למסורת של אפייה

מעוניינים להתרחב מבחינה עסקית ולהגדיל את פרנסתכם? זקוקים לרעיון חדש ומקורי להתפרנס ממנו בכבוד? עולם זכיינות בתי מאפה נפתח בשבילכם! בית מאפה, בשונה מבית קפה, הוא מאפיה. בשונה ממאפיה רגילה, כאן מדובר על מאפיה עם מספר מצומצם מאד של מקומות ישיבה. כמו כן, מגישים כאן גם משקאות חמים, כולל קפה, ולא רק מאפים.

מהן התכונות הנדרשות בשביל להיכנס לתחום זכיינות בתי מאפה?

רצון להתפתח מבחינה עסקית ולהתרחב למחוזות חדשים, רצון עז להצליח בענף המאפים ואמונה בתחום. זכיינות בתחום המאפים מבטיחה לכם תמיד לקוחות מרוצים, וזאת מבלי לדעת כמעט דבר בשיווק. הכיצד? משום שזוהי המהות של זכיינות. אתם לא פותחים עסק ונרשמים לקורס אימון עסקי. אתם קונים זכיינות, מקבלים רשות להשאיר את שלט המותג של בית המאפה, והוא מביא לכם לקוחות שהם לא לקוחותיכם אלא לקוחותיו של בעל הרשת בשעתו. 

בניגוד לעובד שכיר, אתם עצמאיים לחלוטין, ובניגוד לאדם עצמאי אתם לא תלויים במאמנים עסקיים ושיווקיים. אתם פשוט מרוויחים מכל הכיוונים כשאתם מצויים במסגרת של זכיינות.

מה צריך לעשות בפועל בשביל להשתלב בזכיינות בתי מאפה?

יש לפנות אל בית מאפה הנמצא באזור מגוריכם. רצוי שהוא יהיה בית מאפה ידוע, כזה שאתם רואים ויודעים שהוא מושך קהל. בית מאפה כזה מהווה כר פורה להצלחה של הזכיין, משום שהוא מקבל את שרביט ניהולו של בית עסק שכבר משגשג, ועל כן אינו נדרש לבנות שום דבר, פרט לתשלום על הזיכיון והחזר ההשקעה, במטרה להרוויח בהמשך.

במה מטפל הזכיין של בית המאפה מיומו הראשון בעבודה?

הוא עוסק בשלושה סוגי פרויקטים: ראשית כל, הוא מגיש מאכלים לאורחים ממש כמו בבית קפה רגיל או במסעדה. שנית, הוא קולט הזמנות לאריזה הביתה. בסניף – ימתינו לכם מארזים עם לוגו בית המאפה שיאפשרו לכם להגשים את האריזות ללקוחות. בנוסף, אתם מכינים מזון לאירועים המוניים ומעניקים אותו ארוז ליזמים בצירוף מגשי אירוח קשיחים. בשביל פרויקט כזה מאד חשוב לדעת כיצד שומרים את המזון וכיצד דואגים שהוא יישמר טרי וטעים ביום ההגשה ליזם. בתחום כמו זכיינות בתי מאפה משלבים, אם כן, שירות הגשה ישיר עם שירות אריזות מפותח ומגוון.

נגישות