לפרטים והזמנות התקשרו:  1-700-703-503

זכיינות בתחום האפייה – ליהנות מההצלחה

זכיינות היא אחת הדרכים הטובות ביותר שלכם להגיע לשפע כלכלי. בניגוד לדרכים אחרות, כמו אימון עסקי או הקמת עסק לבד, כאן אתם זוכים ללמוד מניסיונם של בעלי מקצוע ולטפח נישה מקצועית ייחודית. בזכיינות, בשונה מעבודה מרוחקת מטעם המעסיק, אתם עצמאיים לחלוטין. אין לכם מעסיק, ואתם מחויבים רק ללקוחות. מנגד, יש לכם יתרונות על עצמאיים אחרים בכך שאתם לא מקימים את זה מאפס אלא קונים זיכיון. המוכר, בעל הרשת, מאשר לכם, כנגד תשלום, להשתמש בלוגו המפורסם שלו ולמשוך קהל באמצעותו. בעל עסק שהוא 100% עצמאי יצטרך לעבוד קשה מאד בשביל שמישהו ייכנס למקום עבודתו, בעוד שעבורכם ישנה סבירות גבוהה למדי שזה יקרה בהינף יד.

מה מוכרים בזכיינות?

בתחום מנות הפתיחה – מוכרים לחמים ולחמניות טריות, סלטים, כריכים, מעט מאכלי ביצים, חביתות, וכד'. במסגרת חפיפה שתקבלו על זכיינות מאפיות תלמדו שיטות שימור של מאכלים אלו, כיצד להגיש אותם טריים לכל לקוח, ומידע שימושי נוסף.

בתחום המנות העיקריות – מוכרים סמבוסק, פיצה, מאפי בצק חמים, ועוד. מדובר במטבח שמייצא רק מאכלים עיקריים חלביים, אבל שנעשים באיכות חסרת פשרות שתגרום לתחושת שובע בקרב רוב הלקוחות הצפויים לכם.

בתחום הקינוחים – בתחום זה צפוי לכם המבחר הגדול ביותר: קרואסונים, רוגלך, מאפי גבינה, מאפי שמרים, מאפי בצק עלים, עוגות אישיות, עוגות יום הולדת קבוצתיות, מאפים עגולים, מאפי מרנג (נשיקות), ועוד. כמובן שמי שיתקבל ויוכל לרכוש זכיינות מאפיות יקבל חפיפה יסודית מאד על הקינוחים שמציע בית המאפה.

מוצרים נלווים – מהם?

ניירות חשבונית עם לוגו בית המאפה, נייר אריזה למאפים להכנת חבילה הביתה, חבילות גדולות עם לוגו בית המאפה לאריזה לאירועים, ועוד. על המוצרים הנלווים תעברו חפיפה שתאפשר לכם להתחיל לעבוד ביעילות ובקלות.

למי מתאימה זכיינות בתי מאפה?

לסטודנטים, לעובדים שעתיים המבקשים משרה שנייה, לעצמאיים שמבקשים לשנות תחום, או לעבוד במקביל במשלח ידם, ולמי שמחפש עבודה עם שותפים. האחרון יוכל להסתמך על 1-2 שותפים ולחלק את העבודה למשמרות, ובהמשך – למשמרות עם עובדים אם העסק יהיה במגמת התרחבות. זכיינות בתי מאפה מתאימה לכל מי שמחפש אפיקים חדשים להצליח בהם ולנסוק מבחינה כלכלית!

נגישות