לפרטים והזמנות התקשרו:  1-700-703-503

3 סיבות טובות להיות זכיין בתחום המזון

זכיינות בתחום המזון מעולה למי שהתנסה בעבר בעסק עצמאי וכמובן למי שבדמו ובאורח חייו הוא אדם עצמאי.

ישנם אנשים שמאז ומעולם, החל מתקופת הלימודים ועד לתקופת חייהם הבוגרים העדיפו עצמאות על שכירות, והם החומר האנושי הטוב ביותר בשביל להיות זכיינים. מדוע? משום שזכיינות ועסק עצמאי זה כמעט אותו דבר.

בשניהם בעל העסק הוא שמשלם על מוצרים, הוא שקובע את מי להעסיק ואת מי לא, הוא שמפטר, הוא שמקצץ, והוא שמרחיב. ההבדל הוא שבעסק עצמאי השם, המותג והמילה שבשמה פועלים הם של בעל העסק עצמו.

לעומת זאת, השם, המותג והמילה שבשמה פועלים כזכיינים הם מוכרות, ואפילו ידועות לרוב הציבור בישראל: רשתות מסעדות מפורסמות. אל תטעו: העובד אינו עובד אצל מנכ"ל הרשת.

המנכ"ל בסך הכל אישר לו להיות זכיין שלו, שזה למעשה אומר – להמשיך לנהל את המסעדה שהוא ניהל קודם, רק הפעם כזכיין ולא תחת השם שלו.

אין כמעט השקעה בשיווק: את הלקוחות שלא הצלחת להכניס פעם תשלים כפליים ופי 3!

אחרי הכל, בתחום המזון יש הבדל בין לקרוא לעצמך בשם של עסק עצמאי לבין קריאה בשם של מסעדה מוכרת. כשהלקוח יראה שם של מסעדה מוכרת, רוב הסיכויים שהוא יבקש להיכנס גם אם הוא כלל לא מכיר את העובדים במקום. רק על זה, יש כאן רווח נקי עבורך כזכיין בית מאפה , מבלי שהיית צריך לעשות אימון עסקי ולו פעם אחת.

חלומך הוא להיות מסעדן עצמאי? זכיינות מזון היא יופי של דרך להתנסות בזה!

אין מה לעשות, מה שלא לומדים בבית ספר לומדים בעבודה. אז נכון, זה עסק שלך, אתה לא כפוף למנכ"ל רשת המסעדות, אבל אתה כן מתערה בסביבתו, רואה אלו החלטות הוא נאלץ לקבל (שוב, זה לא קשור לעסק שלך כי מבחינה כלכלית אתה אדון לעצמך כאשר אתה זכיין. רק מבחינה שיווקית חנותך רשומה בשם הרשת), ומצד שני רואה איך הדברים מתנהלים ברמת המיקרו, כשאתה מנהל עובדים וניצב מול לקוחות סועדים. זה ללא ספק מהווה בית הספר שלפני העצמאות המלאה במסעדנות.

הזדמנות להתנסות בעבודה עם ספקי מזון, ולהכיר את התמורות הכלכליות בענף

מבלי ללמוד כלכלה או אקטואריה, יש לך כאן הזדמנות לדעת כיצד נקבעים בישראל מחירי המזון, וכך, בין אם תהיה מסעדן ובין אם תהיה לקוח יהיו לך את הכלים לדעת מתי מומלץ לפתוח את הארנק ומתי מדובר במעשה שיכול היה להסתיים במחיר זול יותר, ובכך להימנע ממנו. במילים אחרות, אתה תוכל לקבל ידע נדיר שבבסיסו מענה על שאלות חשובות בתחום תמחור המזון. אתה תוכל להיות בעל מילה גם אם בעתיד לא תהיה מסעדן, אם למשל תהיה מחאה ציבורית נגד מחירי המזון, או אם כמסעדן תצטרך לפסוק עם אלו ספקים לעבוד ביחס למחיר.

באתר תוכלו למצוא מידע אודות: הזמנת מגשי אירוח לאירועים

נגישות