לפרטים והזמנות התקשרו:  1-700-703-503

להפוך כל אירוע לחוויה של אירועים עם מגשי אירוח מפנקים

מגשי אירוח מהווים את הנדבך המרכזי באירוע. באירועים כמו חתונה, בר או בת מצווה ובריתות – מקובל לשכור קייטרינג שיעשה זאת בשבילכם, אך חכם יותר יהיה לייבא את המזון מבית מאפה. בתי מאפה מציגים מגשי אירוח מפוארים עם מיטב המאכלים, ממתאבנים ומנות עיקריות מלוחות ועד קינוחים מגוונים ומפנקים. כל מגש אירוח מומלץ להגיש בנפרד לאורחים, ולהחליט באיזו צורה זה ייעשה – הכנה מול הסועד, חימום מול הסועד או הגשה ישירה. הכי פשוט יהיה בשבילכם לעשות הכל בהגשה ישירה או בחימום. בדרך כלל, השכרת שף שיכין מול הסועדים את האוכל תעלה כמו קייטרינג.

בחירת מגשי האירוח

הבחירה תתבצע בדיוק כמו בקייטרינג. יציגו לכם מגוון תפריטים לשילוב, חלקם יתבססו על מנות מלוחות ופיקנטיות וחלקם על מנות מתוקות. 

המטרה היא לא בהכרח לשלב. ניתן לרכוש תכולת מאפים חד סוגית לאירוע נקודתי וקטן, אך שילוב של מנות עיקריות עם קינוחים הוא בהחלט אפשרי. 

כל מגש אירוח שיוצא מבית מאפה הוא בהגדרה חלבי, וגם על פי תעודת הכשרות שלו. האחרונה, שהיא מהדרין בהשגרת בד"צ חתם סופר פתח תקווה, מגדירה את כל המאכלים בתפריט כחלביים, ולכן אם אתם מחפשים קייטרינג מסוג זה, אתם יכולים לחסוך המון ולייבא אליכם לאירוע מאכלי איכות שכמוהם תתקשו למצוא אפילו בחברות הסעדה מובילות.

הצגת מגשי האירוח לסועדים

על מנת שיהיו אלו מגשי אירוח מפנקים, החזות שלהם מאד חשובה. לכן, אנו ממליצים לכם לעקוב אחר העצות של בית המאפה שלכם ולעטר את המגש עם המאכלים על פי סדר גיאומטרי וגוני אשר יעיד על תבנית מעוצבת. למשל, אם יש מאכלים עם דובדבנים וקצפת – כדאי לשים אותם במרכז המגש, בעוד מאכלים חד גוניים יוצגו בצדדים.

יזמי אירועים רבים מעדיפים להציג לקהל שלהם מגשי אירוח של בתי מאפה במקום קייטרינג

הם הגיעו בנקל למסקנה שניתן לקבל מוצרי איכות בפחות הוצאה, ועל כן הם פונים אל מגשי אירוח לאירועים, במקום לגשת לצרוך זאת מחברת הסעדה. בכך, הם זוכים לשיתוף הקהל במאכלי איכות, כשהאחרונים יוצאים מרוצים ונשכרים מהשירות שקיבלו בדיוק כפי שקורה בתחום הקייטרינג, בסופו של דבר.

נגישות