לפרטים והזמנות התקשרו:  1-700-703-503

בית מאפה בגבעת שמואל – מאפים איכותיים גם באירועים

יש מסעדה, יש בית קפה, אבל יש גם בית מאפה. בית מאפה בגבעת שמואל מספק שירותי קולינריה נגישים לכלל האוכלוסיות. מחד, ניתן לשבת שם לבילוי מקומי. מאידך, ניתן לארוז מזון הביתה, אבל מקובל מאד להזמין משם גם לאירועים. בתי מאפה בגבעת שמואל מבטלים כמעט כליל את הצורך בקייטרינג ברחבי הערים בני ברק, גבעת שמואל, פתח תקווה ורמת גן.

מנות ראשונות מדוגמות ומותאמות לקייטרינג חלבי

מטבלי גבינה, סלטים קולינריים על בסיס מתכונים מקוריים, ועוד! בית מאפה בגבעת שמואל מציע מבחר עשיר של מאכלים טעימים במנות הפתיחה. ניתן לארוז אותם במגשים גדולים או קטנים לבחירתכם, על פי מתווה תכנון האירוע. מנות הפתיחה ישאירו תמיד טעם של עוד לכל סועד וסועדת.

מנות עיקריות חלביות עשירות בכל טוב

מאפים איכותיים בגבעת שמואל המשמשים כמנות עיקריות: פיצות, סמבוסק, ועוד. מאכלים אלו עשירים בחלבונים ועל כן הם יכולים לתת תשובה מצוינת לבשר בנושא השובע של הסועדים. במילים אחרות, אפשר לא לאכול בשר ולהיוותר שבע: מאד שבע! 

בית מאפה בגבעת שמואל המגיש מאכלי חלב, רצוי שיהיה גם כשר חלבי. תעודת הכשרות המומלצת היא מהדרין בהשגחת בד"צ חתם סופר פתח תקווה. מדוע? משום שבד"צ היא ההשגחה המקובלת ביותר בישראל, ומהווה פשרה בין המחמירים למקלים. הרבנות פתח תקווה אחראית על מתן רישוי כשרות לעסקים בגבעת שמואל השכנה.

קינוחים עוצרי נשימה – בואו ליהנות כפי שלא נהניתם מזה זמן רב

עוגות עגולות אישיות, קינוחים עם קרם ביצים, קינוחי מרנג (נשיקות), קינוחי שוקולד, עוגות שמרים, קרואסונים, רוגלך, מאפי גבינה, ועוד. בואו לחוות את החוויה המדוגמת ביותר בתחום הקינוחים וליהנות ממנות אחרונות בלתי נשכחות. מאפים איכותיים בגבעת שמואל מבית מאפה מקצועי יעשו לכם את האירוע למה שהוא: מיוחד ובלתי נשכח.

מובטחת אסופה של מאכלים שלא ישאירו את הסועדים שלכם אדישים

מאכלים מטעם בית מאפה בגבעת שמואל יצרו תמיד עניין בקרב סועדים. הם יהיו המומים מטעמו השמימי של הכריך, וממבחר מנות הקינוח שייפרסו לפניהם. מי שמעוניין או מעוניינת לחסוך בהוצאות קייטרינג וגם להביא מזון איכותי ברמה זהה – יפנה אל בית מאפה בגבעת שמואל.

נגישות