לפרטים והזמנות התקשרו:  1-700-703-503

מאפיות איכותיות בדרום - המדריך המקוצר

מאפיות איכותיות נראות לעיתים תכופות באזור הדרום. המאפיות כשרות, ומספקות אוכל איכותי ומקורי המהווה חוויה לכל המשפחה ולכל החברים! במידה ותהיו מעוניינים לבלות יום כייף במאפיות הדרום, להלן מדריך מקוצר המספק פרטים על בחירת המאפיות.

גשו למאפייה המוכרת דברי מאפה מגוונים ככל הניתן
מניסיון, ושלא כמו בתחומים אחרים, בתחום המאפיות ככל שהחנות מגוונת יותר, כך הסיכוי למצוא פריטים טעימים ומעוררי השתאות גדול יותר. לכן, אל תתפשרו על פחות ממאפיה שמייצרת גם מאכלים איטלקיים וגם מאכלים מן הבלקן, גם מאכלים מן המזרח וגם מאכלים ממערב אירופה וארה"ב. המאפיות – ככל שהן מגוונות יותר, כך הן גם מספקות אוכל שיותר ויותר לקוחות נהנים ממנו בסופו של יום!

במאפייה – יהיה זה חכם לערוך קנייה מרובה
כאשר אתם במאפייה באזור הדרום, אתם גם חוסכים על קניית דברי מאפה במקומות אחרים וגם נהנים מאוכל משובח. לכן, לצד הבילוי עם הילדים, חשבו על הביקור הזה כביקור כלכלי, וערכו רשימת קניות גדולה של לחמים ודברי מאפה מלוחים ומתוקים. כך, גם תחסכו בקניות לכלכלת הבית וגם תיהנו מפריטי מאפה מיוחדים באמת לפרק זמן ארוך, ולא רק ביום הכיף שלכם באזור הדרום!

בררו האם במאפיה יש מזון לבעלי צרכים מיוחדים
עם תחליפי חלב, תחליפי גלוטן, וכד'. הרכיבים מהם מכינים מוצרי מאפה בחלקם גורמי רגישויות ללא מעט סועדים. לכן, אם מדובר בקנייה מרובה, טוב תעשו אם תבררו האם ישנם לחמים נטולי גלוטן או מאכלי חלב עם סויה ותחליפים אחרים. כך, תוכלו להבטיח שאתם יכולים לארח את כל סוגי הסועדים בביתכם ולספק להם פריטי מזון שהם יכולים להתמודד עמם, ולא להסתכן באכילתם.

בקנייה סיטונאית – המחיר הוא הכי משתלם
גם אם אין לכם אורחים, שווה מאד לערוך קנייה סיטונאית משום שאז המחיר למאפה בודד יורד, והקנייה במסתכם חסכה לכם המון כסף שהיה יכול להתבזבז אם הייתם קונים את המאפים בשלבים, ולא בקנייה אחת על בסיס סיטונאי. בקנייה סיטונאית גם ההרגשה בבית יותר טובה: השפע נמצא במקרר/בארון לפרק זמן ארוך.

צרו קשר אתנו לקבלת מידע נוסף על מאפיות בוטיק באזור הדרום – המייצרות את כל סוגי המאפים!

נגישות