לפרטים והזמנות התקשרו:  1-700-703-503

לא חובה להיכנס לקניון בשביל ליהנות מקפה ומאפה

בית הקפה היווה מאז ומעולם אלטרנטיבה לכל מי שביקש לאכול בחוץ וגם לאכול בריא, אך החוויה הצריכה לא מעט היערכות: נסיעה לקניון, דחיית השעה כי לא הוזמן שולחן מראש, ועוד. ברחובות, ניתן למצוא אלטרנטיבה חדשה: בתי מאפה! מהם בתי מאפה? אלו חנויות מזון שנראות כמו בתי קפה, אלא שהדגש הוא בעיקר על המאפים שעשויים להיות גם מלוחים ואף להחליף ארוחה מלאה (אם קונים סנדוויצ'ים וסלטים, למשל). ניתן לשבת שם במתכונת של בית קפה, להזמין הביתה לפי משקל, ואפילו לארוז לאירועים ממושכים כך שהמזון יבטל את הצורך בקייטרינג.

על בית המאפה – כיצד התהווה הרעיון, ומה היתרון על בית קפה רגיל?

האווירה עממית והמקום נגיש לכל אחד, גם למי שאינו יכול לאפשר לעצמו לשחת את זמנו במציאת חנייה במרכז העיר או בקניון. 

בנוסף, מבחר המאפים גדול מאד ומאפשר לכל אחד ואחת מכם/ן ליהנות ממבחר טעמים, עד כדי סידור ארוחות שלמות. הכריכים והמאפים השונים מאפשרים לכם גם לאכול בבית המאפה עצמו וגם לארוז הביתה או בכמויות גדולות לאירועים.

מה ההבדל בין בית מאפה למאפיה רגילה?

במאפיה רגילה אין את אלמנט הישיבה כמו בבית קפה, אלא רק קנייה לצורך אריזה. בנוסף, ישנן מאפיות בהן מתעסקים אך ורק במקצוע, קרי במאפים, ולא מכינים מוצרים נלווים כמו קפה וסלטים. סלטים, קפה ומאפה ברחובות, באווירה שקטה ולא הומה כמו במסעדה, ניתן למצוא רק בבית מאפה.

מה ניתן לומר על מיקומו של בית המאפה?

המיקום מרכזי באווירה פרובינציאלית. מחד, נדרשת הגעה למרכזה של העיר אך בית המאפה עצמו אינו נמצא בקרני הרחובות הראשיים אלא במקומות שקטים מהצד. כך, יכולים הסועדים ליהנות משקט ושלווה וגם להשלים בילוי איכותי במרכז העיר. בתי מאפה ברחובות בסגנון זה מושכים אליהם קהלים רבים ומאפשרים להם ליהנות ממאכלים איכותיים ומאווירה חסרת פשרות. בואו להתחדש בבילוי בבית מאפה מודרני, ליהנות מסוגי מאכלים מגוונים ולטעום משקאות חמים איכותיים. בתי מאפה ברחובות מאפשרים בילוי רב עוצמתי וצריכת מוצרים לבתים ולאירועים ברמה גבוהה ולשביעות רצון הסועדים. חוויית הבילוי ורכישת המוצרים בפרט היא ללא ספק כזו שתרצו לממש בשנית!

נגישות