לפרטים והזמנות התקשרו:  1-700-703-503

בתי מאפה כשרים בראשון לציון

כשאתם בוחרים בית מאפה כשר בראשון לציון, מומלץ להתבסס על רשת. כך, יש לכם כמה אפשרויות לבילוי, כשהתפריט אינו משתנה. 

בראשון לציון, שהיא אחת מהערים הגדולות במדינה, בתי מאפה עם סניפים מאד חשובים ללקוח הסופי שצריך להחליט היכן לסעוד.

בנוסף לאפשרות הסעודה במקום עצמו, ניתן להזמין אוכל למקומות קרובים תמיד. מי שנמצא במרכז – יכול להזמין מסניף שנמצא ברחוב כמו רוטשילד או הרצל.

מי שנמצא באזורים אחרים יכול לקבל מענה מהסניפים ברחוב ירושלים, תרמ"ב, ואפילו דרך המכבים שהיא ההמשך של רחוב הרצל לכיוון כביש 412 צפון.

הזמנתם אוכל לאירוע בראשון לציון? המרחק תמיד יהיה קצר כאשר ישנם סניפים לרשת

כשהרשת מנהלת את סניפיה, היא עושה זאת בפריסה על פני כל שטח העיר, ואינה מעדיפה אזור אחד או 2 בו היא מתרכזת בצפיפות. על כן, אתם יכולים למצוא מגשי אירוח לאירוע הבא בקלות רבה כאשר החלטתם להזמין מרשת ולא מבית מאפה בודד.

סוגי כשרויות של בתי מאפה

כשבית מאפה מעיד על עצמו שהוא כשר, זה בדרך כלל יהיה בהשגחת הבד"צ, שהיא ההשגחה המקובלת ביותר על רוב הציבור הדתי חרדי. מעט מאד בתי מאפה בראשון לציון המעידים על עצמם ככשרים מסתפקים בתעודת כשרות של רבנות עיר או מאידך של 'לנדאו' המחמירה יותר מזו של בד"צ. בד"צ הוא מעין הסכמה קולקטיבית בין רוב הפלגים, ולכן אם מצאתם בית מאפה כשר בהשגחת הבד"צ, סביר שחבריכם הדתיים יצטרפו לסעודה (בתנאי שהם ב- MODE של אוכל חלבי ולא בשרי באותה השעה).

המשמעות של מגשי אירוח כשרים

מגשי אירוח כשרים הם כאלו שכל שנה משולמת עליהם תעודת כשרות, וזאת בתנאי שהם נבדקו ונמצאו כאלו. בתי מאפה בראשון לציון עשויים להיתמך גם על ידי רבני חת"ם סופר של ערים אחרות כמו פתח תקווה כחלק מכשרות הבד"צ שלהם. למשל כשרות מהדרין בהשגחת בד"צ חתם סופר פתח תקווה היא תעודה מאד נפוצה בבתי המרזח ובתי המאפה של ראשון לציון. מגשי אירוח אלו ניתן להזמין גם לאירועים שמתקיימים ברחבי עיר היקב, ובסביבתה בערים כמו רחובות, מזכרת בתיה, רחובות, נס ציונה ועוד.

נגישות