לפרטים והזמנות התקשרו:  1-700-703-503

בתי מאפה בראשון לציון – כשנוחות פוגשת איכות

בתי מאפה בראשון לציון מאפשרים לכם לקבל סוגים מגוונים של שירותים. ניתן לשבת שם ולסעוד מגשי אירוח, אך על פי רוב – ישנם מעט שולחנות והם תפוסים רוב שעות היום.

לכן, האפשרות השנייה והמועדפת יותר היא קנייה לפי משקל ואריזה. ברם, ניתן לממש עוד אפשרות והיא להשתמש במאפיה כמעין קייטרינג קטן, ולבקש לארוז את האוכל לקראת אירוע כלשהו. במקרה כזה, יינתנו לכם הוראות אחסון וטיפול באוכל שאתם מזמינים.

מאכלי בוטיק מכל הסוגים

ניתן ליהנות מסעודת מנות מתוקות לצד פיצות וסמבוסק. ניתן לאכול לחמניות טריות ולקנח בקרואסון גדול, מאפה גבינה או רוגלך. כמו כן, ניתן ליהנות ממבצעים מיוחדים על קפה ומאפה.

מאכלי בוטיק כה מגוונים כמו אלו מאפשרים לכם לא מעט דרכי התנהלות באירוע: הגשת המנות המלוחות כמנות עיקריות, או סגירת היום כולו לברי מתיקה בלבד.

כשרות – כך תדעו שניתן להזמין את החברים בלי חשש

רוב הציבור החרדי-דתי או המסורתי בישראל צורך כשרות בד"צ, ולכן אם מדובר בבית מאפה שכשר בהשגחת הבד"צ, או מהדרין בהשגחת הבד"צ, או מהדרין בהשגחת הבד"צ חתם סופר פתח תקווה, משמע שזהו בית מאפה שכנראה יתאים לציבור שלכם. במידה ובית הקפה מכיל כשרות ממקורות אחרים, למשל של רב עיר או מושב,  זה עשוי ליצור בעיות, שכן חבריכם אולי לא ירצו להזמין משם בשל היעדר תעודת כשרות מתאימה.

מבצעים מיוחדים

תמיד תחפשו אותם, הם ימתינו לכם ממש כמעט בכל בית מאפה. חפשו מבצע על קפה ומאפה, או על קניית אייטמים זהים במשקל על בסיס הנחה סיטונאית. דילים כאלו יאפשרו לכם גם לשבת במקום וליהנות ממחיר מתחשב, וגם להפיק אירוע בו תכולת המזון האפוי מבוססת על בית מאפה בראשון לציון.

שירות טוב מעובדי המאפייה

כמובן שבילוי במקום כמו בית מאפה בראשון לציון מחייב שירות מעל ומעבר. בתי קפה בראשון לציון ידועים בשירותם האדיב, אך רצוי למצוא את המקום בו אהבתם אותו במיוחד. כך, תוכלו להיעזר באותו בית קפה במרכז גם לתכנון אירועי בוטיק ושילוב מזון בהם. אקט זה מאד פופולארי כעת בקרב מארגני אירועים, שמביעים טיפין טיפין שביעות רצון מופחתת מחברות הקייטרינג הגדולות. מגשי אירוח של בתי מאפה בראשון לציון הם מה שאתם צריכים באירוע הבא.

עשוי לעניין אתכם גם: בית מאפה איכותי במודיעין והסביבה

נגישות