לפרטים והזמנות התקשרו:  1-700-703-503

לפתוח את הבוקר בכיף עם קפה ומאפה במזכרת בתיה

אם גם אתם סבורים כי בית המאפה הוא המקום האידיאלי ביותר עבורכם לבילוי, לרכישת מזון במשקל ולארגונו לקראת אירועים, קבלו כמה טיפים שיאפשרו לכם לבחור מקום מוצלח. ראשית כל, מומלץ לוודא כי מדובר במקום שהכשרות שלו היא מהדרין בהשגחת בד"צ. זה יאפשר לרוב הקהל שלכם לא לדחות את מה שאתם מציעים לו, שכן רוב שומרי הכשרות בישראל (להבדיל מהתפוצות, שם מעדיפים או השגחות מסוגים אחרים) שומרים אותה בנוסח זה. שנית, אנו מאד ממליצים לעבור על התפריט לפני שאתם מזמינים ולוודא שהוא מבוסס על מאכלים מקוריים וידועים כאחד. שלישית, מומלץ לברר מחירים של מאכלים במשקל או בקנייה סיטונאית בדרך אחרת.

בירור רמת הכשרות – מהדרין בהשגחת בד"צ: יתרון

בית מאפה במזכרת בתיה אשר זו תעודת הכשרות שלו מאפשר לכם לבסס אותו כספק אוכל לאירועים.

החשש של בעלי האירועים הנו לאבד קהל בשל חוסר כשרות מספקת במאכלים. כאשר הכשרות היא מהדרין בהשגחת בד"צ, זה מכסה את רוב ציבור שומרי הכשרות בישראל, מהמתונים ביותר (המסורתיים) ועד העדה החרדית.

בדיקת התפריט ומציאת מאכלי בוטיק טעימים ומעניינים

בדיקה זו מוודאת כי בית מאפה במזכרת בתיה בו בחרתם מציג עניין לסועד ולא מראה לו את פריטי המזון שהוא כבר מכיר ממקומות אחרים. גם אם הם קיימים אצלו, זה תמיד יהיה בשילוב איזשהו אייטם מקורי. בדרך זו, אתם מבטיחים כי בתי קפה במזכרת בתיה יספקו לכם מזון בוטיק ייחודי עם טעם של עוד, כזה שידרבן אתכם לחזור למקום וליהנות ממשהו איכותי באמת.

בדיקת התמחור ומציאת עסקאות סיטונאיות למכירת מאכלים אפויים

עסקאות סיטונאיות מתבצעות בדרך כלל כאשר קונים מזון על פי משקל. למשל, בתחום המאפים הקטנים והלחמניות הבודדות מאד מקובל שככל שהצרכן קונה יותר, וזה שוקל יותר – לתמחר את הקילו במחיר זול יותר. ברם, תמחור סיטונאי עשוי להתרחש גם ברמת המוצר השלם. לדוגמה, על עוגה ארוזה בחבילת ניילון אין הרבה רווחיות (בשונה מהמאפה הקטן והפשוט הנמכר במשקל, עליו יש המון SURPLUS בשל חומרי מתכון זולים יחסית) ולכן המוכר יתקשה לחתוך מחירים. אבל, כפי שישנה עסקת קפה ומאפה במזכרת בתיה, בה המחיר של כל אחד מהם יורד, אתם עשויים לקבל עוגה ארוזה במחיר הנחה אם סף הכמויות של המוצר יאפשר זאת. ככל שבית הקפה גמיש יותר בהטבותיו הסיטונאיות ללקוח – זה סימן שמולכם מקום איכותי (בשונה משירותים בתחומים אחרים, בהם ההפך הוא שנכון).

 

עשוי לעניין אתכם גם: בתי מאפה ברחובות | בתי מאפה בראשון לציון

 

נגישות